first mission (Y)

blev typ feting inspirerad när jag va på individuella valet, så nu ska jag börja träna sönder, typ springa varje dag, gymma så ofta jag kan och har tid. och som mål hoppas jag att i påsk kunna cykla t sthlm inom 12 timmar :) feel free to join :D fan trött på att inte göra ngt nu, vill ha lite utmaningar i livet, förutom skolan då xP tkr man ska kunna leva lite på gränsen utan att de ska kosta eller ta tid, liksom en cykel de kan man ju alltid få tag på, eller? (A) så jag satsar på en tur dit och hoppas jag klarar mitt mission de e ju trots allt sant att, you´re not alive unless you´re livin' ! (Y) ska vell komma på fler mål men detta är mitt första men laddar mot fler.. förslag? :D

Kommentarer
Postat av: Lisue

2010-08-27 @ 17:39:57
Postat av: Lisur

Jag är SÅ på! Vart fan också aspepp för vi fick nån träningsdagbok att skriva i xd



OBS, fail förra kommentaren x)

2010-08-27 @ 17:40:43
URL: http://lefthandedlisa.blogg.se/
Postat av: claudia

sjukt söt design med alla gubbar i bakgrunden ^^

2010-08-27 @ 17:49:12
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0