Nybakat

hela huset luktar nybakta bullar och kakor, carro hjälper sofie med baket, pensionär robin sitter och kollar "en plats på landet" och drar dåliga skämt så fort man går förbi. snart blire tacos och carro och robin stannar.... nu e de ku li huset :) och imorgon börjar man klockan 1 så de e sov morgon så de skriker om det. kanske även blir att ta ett dopp i iskalla noren med crisse och co senare,  vi får se :) och imorgon fyller jag inte år så de kommer inte hit massa folk och kekar och så, de e bra :) måste ringa några av mina kära vänner och säga att dom är välkommna fast jag inte fyller år :) lika bra :D
sen idag bestämde jag och crisse ponken att vi ska t sthlm och shoppa ngn helg, så bjöd in denise oxå eftersom hon saknar mig så jävla mkt  :O så får se när det blir, känner mig pepp som fan iaf...

men nu blire upp och keka tacos och nybakta bullar :)
pöööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0