SATC2 och utgång :)

sitter nu vid datan efter att kollat SATC2 igen... inte värt att kolla den två gånger men men hade inget annat för mig :) nu sitter jag och väntar på min SEGA! men ändå så kära vän ebba, har ingen aning om va vi ska hitta på men har lite skvaller så kul blire ju alltid :) ATM e jag typ desperat att det ska bli torsdag så jag kan få beställa min kepa, jag är liksom in loooovvvveee i den :o men martin tyckte de va kul att krossa mina drömmar lite genom att säga att ingen passar i keps :( men jag ska visa honom !! fick då förslaget att jag skulle börja gå runt i klänning och hatt, hehe kontrade då med att jag ska bli fjortis/hip hopare och ha baggy brallor och jibbar tröjor. han tyckte inte de lät spec bra :P... sen undrar man ju va man ska hitta på ikväll då, den kommer tillbringas med ebba men  vi får se vart vi tar vägen, definns ju så sjukt mkt möjligheter här i lilla norberg :P nej men antingen hönsgärdet på filmkväll eller busa med sebastian och martin... just nu känns det som att de skulle vara roligast att busa lite eftersom de va längesen jag och ebba va riktigt olydiga xD vi kan ju stå breve ok köra en JK och filma allt ;) låter lovande (Y) hörs ikväll tiep ;*


gammal men skön låt, älska texten (Y)



Kommentarer
Postat av: jny

sv: thaanks

2010-08-14 @ 06:39:31
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-08-14 @ 06:49:31
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0