I<3music

nu ska jag vell fixa mig och så eftersom jag snart ska ut, pappa kom nyss hit och man märker inte hur mycket man faktiskt saknar en person förns man faktiskt träffar den.  att inte smsa med honom och så gick de ju relativt lätt att sluta med men men, märker iaf att jag saknar honom och vet inte om jag ska skratta eller gråta så drar mig undan ist... som sagt nu blirte dusch och fix sen kommer amanda och ebba hit



muntrar upp mig själv, pump med denna musik då!!!











fy fan va skönt!!! btw orkaade ej fixa länkarna :)

Kommentarer
Postat av: smyckestokig

Hejsan jag skickar armbanden på posten. från det att du betalt ska du ha armbandet inom 1 vecka. Hör gärna av dig om du är intresserad så kan jag skicka mer info om hur allt funkar mvh malin

2010-08-14 @ 23:24:26
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0