blogg torka :9

eftersom jag inte har tid att blogga just nu så blire bara lite bild uppdatering från dom senaste dagarna :)














japp som sagt... nu ska jag fixa mig sen ska jag ut t farmor och farfar och hoppas att min käre kusin kommer dit, haha när jag var på coop igår träffade jag henne och då kände man sig son en riktig pensionär, vi stod och prata och vi pratade länge kan jag lova, vi stod ett rejält tag och snacka t man kolla på klockan och bah fan dom stänger ju nu, aja vi ses blev de då.. de e sjukt asså, vi har typ 1 miljon mer saker att snacka om och typ garva sönder åt så hoppas hon kommer ut t farmor så man kan prata lite och förhoppningsvis få med henne att bada lite :P... nej nu blire fix.. puss bloggäään

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

extra kul å se dig iaf ! hann inte säga hejdå till dg innan du försvann från bussen heller idag! menmen. vi ses väl om ett år inge lr nå ;) <3

2010-08-18 @ 19:16:18
URL: http://feeliceeheedbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0