3OH!3

blev inte så mkt idag typ åkte runt lite bara sen handlade jag,blev bara en hoodie och en skjorta men men ja e nöjd :D kanske blir ett par skor sen oxå :).... just nu har man ju inte lite damp när man skrivit om de här inlägget 25 ggr för internet e cp och inget vill funka -.- :P

köpte

björkvin hoodie 499:-



björkvin skjorta 399:-





känner mig en aning fjortis just nu :S undra varför (A)

är iaf musik kåt som en idiot nu sååå typ nöter musik och försöker få pappa peter att inse att 3oh!3 är det bästa som finns :P och han håller med ;)
















peter ville visa att även han kunde vara "skitsnygg" i min skjorta ;) sååå ah ni kan ju se själva xP


Kommentarer
Postat av: HAmpius

FJOIRTIS! :D

2010-08-03 @ 03:36:04
Postat av: ina

du älskar mig hampus

2010-08-03 @ 21:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0