ÖRN!

sitter i solen och steeker med datan... ny bästa vän elläh (Y) idag blire nog mest att bara chilla och typ packa å städa eftersom jag far hem imorgon. ska uit och cykla med peter sen eftersom de e så sjukt kul att säga hej t alla otrevliga k*rringar som verkligen bestämt sig att vi inte e värda att hälsa på, mogna ;) annars blire vell typ bara att pumpa 3oh!3 så familjen blir lite mer lack på mig (Y)... nästa vecka kanske de blir sthlm och gröööönan med angelika och grööteN.

får inte glömma att jag faktiskt ska tjocka en B&J core concoctions sundae....


men över till ingenting så tänkte jag faktiskt på min kära vän amanda som tjatat i ett bra tag på att vi ska starta djur blogg XD och nu tror jag du jagar mig i mina drömmar för i morse eller ah runt kl halv 6 då sätter jag mig upp i sängen, slår dock i huvudet eftersom de va en våning säng men iaf så sätter jag mig upp och skriker "ÖRN" sen lägger jag mig igen och sover, som om inget hänt XD.... hm normalt... sen säger min syster bah ah men igår låg du och snacka oxå då sa du "hmm, ah visst, men vi säger så..." du säger hon först, men ina va säger du?? sen säger aja god natt då... då säger jag "men säkert va!, palla, visst hej då" notera att jag faktiskt ligger och sover medans jag säger dessa saker XD....
nej nu ska jag hitta på ngt roligt i denna värme :)  
pösssss blogggääääännn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0