sthlm listan

okej rulig dag med ebbiis typ ::) vi stod typ ute på altanen sen kom en seg gubbe och bah snacka skit konstigt så jag började as garva och gick in sen kommer ebba in jag bah, va ville han? ebba bah han ville veta vart gummi verkstaden låg. jag bah, ok sa du till? hon bah nmä?
så då fick vi dåligt samvete så rusa vi efter och berätta va den låg :P
sen typ fixa ebba sig så drug vi t martin och kolla på två värdelösa filmer som jag och ebba inte fatta ett skit av, värsta ekot i våran skalle :O
sen spela vi as ruligt sexspel men de va bara jag och ebba som tyckte de va kul xD sen drog vi iaf t sebastian och typ keka pizza o så :) mysig kväll<33

sen hade jag jätte ruligt med ebba och gjorde en lista ppå massa saker jag måste göra i sthlm innan jag dör xD den va tiep såhär:

'
*springa sthlm maraton
*skrika från insane
*stå på hötorget och sälja halm
*gå in på PUB och beställa en stor stark, sedan bli förbannad för att ingen serverar mig
*vara i nacka och gå fram t ngn random och fråga "är det kul att bo här i Huddinge" ?
*springa fram till denise och säga "hej vem e du? har vi träffats förut?" och hoppas på svaret "hörrö du jag tror de".. nä men shiet va kul :D
*ställa mig breve kitty jutbring och säga "hello kitty" och när hon vänder sig om säga "men hallå jag prata inte med dig?" sedan hålla upp sina strumpor (hello kitty)
*springa runbt i tunnelbanan med en mössa över huvudet och skrika "vem släckte ljuset!?, vem släckte ljuset!?"
*ro en gondol i sthlm´s kanal
*paddla kanot i fontänen vid sergels torg
*vara hemma hos denise och när ngn knackar på dörren skrika "ingen hemma" och inte ge sig förns personen går
*gå fram till ngn random och sjunga "you´re the one that i want", sedan när personen kollar snett säga " oj sorry, fel film"
*ställa mig i trappen på gröna lund, breve spök huset och dansa caramell dansen.
*simma förbi de där aqua stället breve grönan och imitera en säl med en skylt på ryggen där det står "green peace, please save me!"
*gå in på pressbyrån och fråga "har ni tidningar?" när dom sedan svarar ja ska man bara le säga ok och gå ut
*gå fram till ngn random och säga "hej tom, tack för igår, hör av dig pusspuss"
*ringa t ngn och säga "men du jag är faktiskt upptagen, vi får höras sen! hej då"
*åka rullskidor baklänges
*bada i en sluss
*springa runt på djurgården men en AIK tröja och skrika prova ajax, de hjälper! ( dock vet alla att DIF är bäst (A))
*fylla fontänen på plattan med YES och dansa runt i löddret hela natten
*springa fram t en fjortis men sthlm kläder och säga, är du så blåst att du själv inte vet va du kommer ifrån så du måste ha det uppskrivet för att få de bekräftat!?
*stå påplattan med en "krama mig-skylt" och inte gå förns jag fått 10 st


om ni hart fler förslag kan ni kommentera, lovar att ta med alla :D
mysig lista va :D

btw denise så är du med bara för du bor i sthlm och alla saker måste bli gjorda där :D


jo en sak till, ebba och jag typ förstörde min blogg idag men ska fixa den så fort som möjligt så ni får stå ut med den äckliga designen :) pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Nattiz

Sv; haha okkej men ska se klart den, tyckte den var lite långtråkig o att de aldrig hände nått, men ja blir så att ja måste se klart på filmerna =dd

2010-08-10 @ 10:36:01
URL: http://naaattiiz.blogg.se/
Postat av: Nattiz

Ska se den efter 1;an =D

2010-08-10 @ 11:25:42
URL: http://naaattiiz.blogg.se/
Postat av: Nattiz

Sv; haha lite av den, d;

2010-08-10 @ 11:39:54
URL: http://naaattiiz.blogg.se/
Postat av: JNY

kul :D

2010-08-10 @ 12:03:23
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: TÄVLING

VAR MED OCH TÄVLA OM ETT DOMÄNNAMN!

2010-08-10 @ 12:05:59
URL: http://isomnen.se/
Postat av: Linda - Rosa chica

Kolla in i min blogg har skrivit ett inlägg där du kan se vart du kan köpa exakt samma klänningar som finns på novaquuen.se fast för några hundralappar billigare. Verkligen värt att kika in :)

Kram Linda www.rosachica.blogg.se

2010-08-10 @ 12:15:51
URL: http://rosachica.blogg.se/
Postat av: Kate http://kategundersental.blogg.se

Hej, har du något förslag på vad man ska köpa i present till sin pappa på han födelsedag?!

2010-08-10 @ 12:21:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Linn

*simma förbi de där aqua stället breve grönan och imitera en säl med en skylt på ryggen där det står "green peace, please save me!"

hahahha XD

2010-08-10 @ 12:43:36
URL: http://karamelltanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0