Håll käften!

okje inte meningen att jag skulle skriva ngt mer men fick bara lov nu... jag va då hemma hos mormor och morfar och sitter och pratar,  och då frågar morfar mig och sak.
då tyåp reachar mormor och bah vrålar håll käften till han utan anledning.. Hm weird familj tänker man ju då...
kvällen fortsätter utan probs sen.. tills jag ska gå, jag och moster typ härjar och ska säga hejdå och hon typ "gör inget jag inte skulle gjort" "ångra hellre de du gjort än de du inte gjorde" osv... så kommer morfar och bah, här ska du få lite pengar, så får jag pengar sen säger han bah " ah men ha rättså kul nu :) man bah ah tack hörru ska inte ha för roligt lixom... och jag och moster typ garvar sönder opch för att inte göra de pinsamt för han går vi ut och apgarvar i spöregnet!! haha noice slut på underbar kväll :D

pööösssspössss blogggääään :'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0