Öland!!!

Häjj bloggän

Seg dag att sitta i bilen länge men efter ett antal timmar kom vi iaf fram till öland. Jag sov vell i princip hela vägen men lyckades iaf vara vaken den imponerade vägen över br0n ;) och blev as impad att det faktiskt blåst av bilar av den xD

Sen när vi kom fram typ packa vi upp och keka lite sen drog vi och kolla stränder och jag och peter stod och gjorde parningsläten till sälar… eller okej jag gjorde läten och han stod och skratta åt mig.                                             Sen drog vi till ngt reservat och kolla på typ kor som gick löst xD för sånna har man ju aldrig sett förut :O sen kollade vi på Långe jan the für..                                                                                                                        Sen drog vi in och kollade strand festivalen en snabbis och nu sitter jag hemma och läser om en as frän snubbe !!  Han e boxare och as cool, han vann EM guld  i 90kg klassen fast han vägde 84kg, +att han var full dagen han tog de!! Snacka frääään grabb :O fatta att vakna full och gå upp i ringen och slå ner ett antal grabbar som väger typ 10kg mer än han…. Ooooooooooh  vilken idoooool…                                                                                            Aja imorgon blire nog strand festivalen och kanske shoppa eller stranden…                                                                  pösss blogggäääänn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0