Träna, vilken kick:-D

Okej, fortfarande inget internet:( snyft för mig, men drar iväg ett inlägg från mobilen då:) har lagt in hård träningen nu och äter nyttigt, känns riktigt bra, man tror aldrig på folk när dom säger de är skönt att träna men de e fan sant, skulle lätt kunna leva på att träna, vilken underbar kick Asså. Kom iaf nyss hem från ett löppass och längtar redan till kvällens pass:-D helt jävla underbart! Dagarna flyter extra bra nu och håller på att fixa en walk-in closet, de ä niz:-D längtar även tills denise älskling kommer till norberg då jag även ska bli blond(Y) eftersom majoriteten på fb ville se mig blond, så de längtar vi till! Nu ska jag äta lite, sen jobba och sen ut och springa igen :-D XoX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0