words :D

kul dag idag tiep :P fick med emma t sthlm resan så nu vet jag inte ens hur många vi e xD sen mobbar johnny mig för jag fråga våran lärare om filmerna hon varit med i ligge på piratebay :O asså vadå de e vell inge fel?? sen kom vi fram t att alva har ett förhållande med sin miniräknare fast egentligen e hon lite kär i mig :O.... skolan e lugn hittills bara att en del lärare e lite hetsiga, nämner inga namn *host* matte läraren *host* men tycker att lisa och alva gör dagarna en aning kortare eftersom dom e såå awwsuuuuummmeee ;)... e lite tpl atm och vill göra ngt drastiskt så tycker gröteN ska lämna huvbudstan och komma ner och hälsa på :D men men vi får la se när de lär ske :) tkr även de blivit sjukt kallt så ska inhandla mig en fjällräven så fort dom kommer ut i butikerna :D gillas!...

btw sjukt kul svenska lektion oxå, skulle typ hitta på ord som läraren inte kunde så vi mata på, om ni kan dom e ni grymma va betyder:


*pula
*bäg
*kääga
*bäsa
*roflmao
*epa
sen typ mer men minns inte så många (A)
svär ni inte kan dom ;)?










hha coolast xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0