chill!

skön dag asså, körde världarnas krig med emma på picca, jag vann!! or.... venne men asså hela dagen va typ chill, blev lack på benke bara-.- iaf så va ivv grymmast haha Louise är ju coolast och bah asså jag tröck henne mellan benen, och efter de så haglade sex-skämten mellan oss, så jävla skön chey xD sen gymmet med Emma brur, vi va lätt biffigast av alla där, maxade vikterna och toppade löpbandet. vi ska även göra karriär i rockring xD  när jag sedan kom hem, fick gå utan strumpor och frös ihjäl :( så kom ebba och sebbe och fikade. dom e så söta, förstår inte hur man kan äta så mkt!! dom passar så perfekt gullungarna ;** de va ruligt att träffa syster, de va så längesen!! men nu ska jag typ torka håret sen chilla med en bra film, mysigt. saknar dock älsk så mkt :(
och för alla er som börjar 8 imorgon, jag börjar halv ett suck on that!!! over and ouuut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0