bad and even more baaad

sitter hemma lite halv sleten och tittar bloggar och försöker komma fram till vilken onepiece jag vill ha :)
igår när man sitter i soffan och mår lite jävligt kasst så kläcker mamma ur sig att justja, jag känner en kille som känner han som gjort onepiece så ni kan vell välja vilken ni vill ha?? man bah YEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSs
så nu tar jag kontakt med mina modegurus A. Engström och L. Anundi för råd om vilken :D blir nog den man kan vända utåin (Y)
den e sååå fiin :D
är dock irriterad på mig själv att emma fixat mig ett beroende, kan sitta timtal och bara dra igenom bloggar -.- de värsta e att jag gillarT! helt jävla sjukt ;O


ah fast nu håller jag på och försöker få nån stil på kvällens händelser, försöker få A. Engström att fixa drag i Färna herrgård men rätt misslyckat resultat :( så blir nog att bada tunna med the old gang och ja de låter ju inte så jävla fel de heller (Y)
imorgon blire sen att dra t västerås med fagersta borna och shoppa och kolla bio, sen hoppas jag att någon vill följa med mig till gymmet när vi kommer hem vid 10 kanske :D tvivlar på att Emma är pepp på det xD...
sååå, va gör nu ina hedberg för att fördriva tiden tills vännerna kommer hem??
*tar hon kanske tag i plugget och skriver ett argumenterande tal på fem minuter??
och nej jag ska inte argumentera om nakna tjejer xD...
*eller ska jag kanske steeda?? svar nej ^^
knäpper vell en cola, sätter basen på högsta och härjar runt lite så kommer bilder ikv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0