dagen..

drar vell dagen oxå eftersom jag ändå e inne i bloggandet, seg dag eftersom jag missade bussen imorse man bah gaaah i hate this -.- men de ordnade sig, skolan va chill men jag va tydligen bitter enligt Lisa men men ;P drog t csk och snackade lite med kronlund och anna, längesen man var där nu :) sen drog jag och Ebba hem t mig och åt och bakade, ovanligt.... sen kolla vi anagina show, haha sköönast :) drog sedan ut och sprang när hon skulle hem och nu sitter jag här och bloggar, de va typ snabbt om dagen :)
och jag vet hur mkt jag hatar "dagens" men ska göra mitt första "dagens"-inlägg ;O
dagens glada: blev kallad 92a av en på biblan :D lycka att jag ser äldre ut (A)
dagens irri: folk som lägger tbx måtten i påsen efter att ha använt dom -.- dom ska ligga i diskmaskinen!!
dagens ledsen: hatar att bråka :(
men nu ska jag keka grandiosa power pan, kolla wanted och plugga hela natten :D
c yah :**
för jag e så "snygg" i springkläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0