dubbelbloggning-helgen

eftersom jag inte blogga igår för jag va 2 tired igår :P helgen va rulig lekte med emma, skulle varit med alvistoo i lördags men veklingen blev sjuk... vi typ keka donken och härja, spelade spel med maxiboi och de spårade ofc eftersom emma e lite dålig förlorare ;) så när vi spelade hjärnkoll eller va de hette så låg det kort överallt och jag och emma kastade frågekort på varandra sen tröck vi ner "hjärnceller" (typ som pengar i monopol) i emmas byxor och började skrika "i shake for braincells!" fett kul ju xD sen är emmas föräldrar så sköna
ina- emma har du lärt dig tvätta nu? du sa ju att du hade gjort de?
emma madre-nej emma tittade på när jag skruvade på knappen
ina-så du har inte tvättat?
emmas mor-nej hur va de emma??? "mamma vart e mina byxor från gina?
i tvätten?? Dom har legat där RÄTT länge!!
haha så jävla skön familj xD emma e för slö för sitt eget bästa :P
sen va ju emma jätte rolig och ritade hak-kors på mitt face när jag sov oxå. men fick hämd när jag vaknade och hon satt och spela wow, fick mobba lite då ;)
wow-emma
i shake for braincells!!
riktig terrorist (A)
maxibois mössa ;P
revenge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0