Megamind<33

igår blev de slappdag i skolan,,igen. stannade med alvistoo efter skolan eftersom hennes buss går 100år efter att vi sluta. så vi satt och planera nästa helg xD tur vi är på samma våglängd ;PPPpPp sen gick jag hem till pappa och träffa han och adele, fick en tröja av honom L&S<3  sen tyckte jag lite synd om adele som hade slangar intryckta i magen, de såg så äckligt ut ;O men hon hade ju fått sin iphone så hon va rätt nöjd ändå :P sen hämta jag Emma på tåget och vi drog t norberg då blev det piza och lite cs sen kolla vi på Megamind och jag e käär i honom han e sååå söt ;O och hans lilla fisk och emma e identiska, så typ roade mig med att säga det åt henne resten av kvällen. skulle sen sova men de blev en till film och någonstans mellan allt blev jag The Love Guru oxå (Y) toppen dag =D
slänger in bild på emma dårå...
och på My lööw, gah han e sååå cool... NO YOU CAN´T XDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0