t-rött

hade nationellt prov idag igen då, gick rätt nice. sen va de typ slapp dag resten av dagen.. hasde snörugby men fick ju inte va med :( så fick stå och frysa fötterna av mig, inte så roligt :( sen när jag kom hem fick jag höra att jag ska vara själv hemma resten av veckan, jiiiippiiiiieeeee!!! så har nyss lagat mat och ätit, sitter nu vid tvn med 2 och en halv män och massa godis. livet är bra underbart ibland :D gillar oxå skarpt att vi inte har spanska denna vecka heller :D haha skönaste mentors tiden idag ju.
-är det något ni vill ändra på??
-ja vi vill ha extreme bengt makeover!!!
haha sen får vi inte glömma lisas msn, [email protected]/7.. haha fyfan va kul dag xD
sleeteen och nyduschad bild ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0