tbx till skolan :D

äntligen blev de tbx till skolan, hade nationella i matte och hade inte pluggat ett skit så de gick.... awsume :D  haha diggade linneas kommentar när hon såg mig
-asså ina du bara sticker sen kommer du tillbaks typ skitsnygg, har du blivit stjärna eller??
såå cool xD
iaf så gjorde jag provet sen hängde jag runt med emma brur och linn å sofia (Y) när vi gick och keka va de typ PROPP fullt i matsalen så satt de några 9:or breve oss, så kommer linnea och bah, asså vi satt faktiskt här (de gjorde dom dock inte)... men 9:or blev typ skraja och stack på dirren :P  och medans vi väntade på att sofia skulle äta upp sina 10 pannkakor!! så roade sig jag, felicia och emma med att försöka dela ett äpple med händerna (Y).. aja slutade typ vid 11 så drog hem och började ladda hem cs, wow och aoe :D ruligt ruligt... ikväll blire nog att kolla megamind :D eller om jhag ska va snel och änta till imorgon så Emma oxå får se den :) you never know...
over and as always, out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0