BonebreakeR strikes again (Y)

asså att tro att jag va frisk nu var ju överskattat självklart så e de ngt som fuckar upp (Y) skulle terra om jag kunde göra armhävningar eftersom de fortfarande gjorde ont förra veckan så skulle liksom kolla om de va bra nu.. går bra tills man hör ett högt jävla knak från nyckelbenet och man kan inte hålla emot när man ska upp.. helt underbart asså (Y) tror inte de e av igen som tur e men ngt jävla fel e de, orkar inte-.- ja gliiider på smärta asså!! sen direkt efter märker man liksom att ens fick dött, liksom :'((((((( så de blev fiskbegravning, han hade några sista spasmningar så jag tog nog slut på hans lidande iaf, man kan ju kalla mig gud typ som hjälpte han så modigt.
så nu ska jag sörja resten av dagen medans jag pluggar, tränar, lagar mat och städar lite. duktig flicka som klarar allt detta trots hon förlorat sin bästa vän :'(
så här kommer en sörjbild oxå man ser nästan tårarna... och JA jag gillar den effekten!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0