typ dagen asså

typ träning hela dagen så inget spec att rapportera, förutom att jag lackar för mina två beroenden gör mig fattig :( och joo Alva och Lisa har man bara 2000 e man fattig!! jo btw dom e cola och köpa kläder-.- fast har just nu 8L cola breve mig så klarar mig nog dessa ensama dagar :) på söndag hoppas jag dock att syster kommer t västerås så man kan köpa jeans shorts och kanske hitta nåt mer, har dock inget behov av ngt men de e jju alltid kul med nytt :$
nu ska jag laga mat och dricka iskall cola (Y) har skrivit klart mitt tal oxå så de blir vell tv resten av kvällen, men får vell finslipa lite oxå så Marita inte börjar grina imorgon (Y)
HÅååj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0