keeerleeek

tillägnar detta inlägg till en anonym person, jag vet att du vet vem du är och att du kommer att läsa detta.
du är den absolut finaste person som finns på denna jord, det går inte att beskriva med ord hur underbart fin du är. jag tänker på dig exakt varje dag så som jag vet att du tänker på mig, det finns inte ord tillräckligt fina elle starka för att beskriva vad du betyder för mig. att du finns i mitt liv gör mig så sjukt lycklig, dock inte lyckligare än självaste du gör mig (A) det bästa med dig är att du är precis som mig men ändå exakta motsatsen, om jag va ett pussel skulle du va min perfekta pusselbit så bra som vi tar ut varandra! jag älskar dig mer än alla ord i alla böcker! and that´s a lot!! du e den mest egosexuella jag känner och de e så sjuk kul när du ska dissa mig men får ngt minst lika kaxigt kastat tbx så blir du sur när jag äger dig. hihi du e så fin på alla sätt och vis!, när du inte förstår och ser ut lite halvt som ett mongo men ändå så soet, när jag petar på dig och du skriker AJ! sen slår du allt du kan tbx, när du berättar alla dina ointressanta fakta som man bara ler åt dig för och du blir så irriterad, när vi kollar film och jag somnar och du petar på mig och håller för min näsa tills jag vaknar, hur du ser ut när du e arg eller ledsen och jag frågar vad de e och du säger att inget e fel men du vet att jag ser de på dig så bra. jag känner dig nästan bättre än mig själv och du e så bäst. tack för alla fina sms jag får vakna till var och varannan dag!<3 ojojoj du och jag de e bara så de ska va :D eller hur elllsk!!
du e hitler och jag din jude aiit!!
vår låt ja du vet hur de e <3
http://www.youtube.com/watch?v=LEUcQSl3mkI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0