cplackäckelstörd

är arg så skriver lite bara, blev typ att va med bästaste ebba idag efter att ha varit några timmar i skolan. skönaste ivv där ranya (stavning) alltid trott jag hette sara xD jaja sånt e livet. haha de va fett kul iaf med ranya, elin och carl-axel (Y) efter jag tryckt i mig en tallrik med fiskpinnar och mos med ebba så blev de ut och springa, gick enormt bra :D inte ens håll ;O.. aja nu e jag lack eftersom jag inte får åka t trysil-.- så nu ska jag vara ännu surare och skriva mitt arbete om växthuseffekten hela natten (Y)
dagens irri: så jävla lack på föräldrar som har tvillingar och klär dom i samma kläder! som om dom inte ser tillräckligt lika ut redan!? sen har dom vell inte samma smak för dom e tvillingar?? åh lack ;O
:''((((
tpl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0