cpsjukling

aaah då va man sjuk igen då, ovanligt... ah fast näe. fick iaf mkt gjort idag, lämna in nk:n och läste ut en hel bok. asså en HEL bok!! helt sjukt, har inte läst en bok överhuvudtaget på typ två år. aja jag e grym :D  väntar spänt på min iphone nu och e typ hyper :P hoppas den kommer snart :)... själva dagen blev ju rätt chill eftersom jag varit hemma, dock jobbigt att sova eftersom att katten måste ligga uppe på en när man sover och om man rör sig så kollar den skit surt och sen typ lägger sig igen med protest för att det fick lyfta sig ngn centimeter-.-  sen typ när den lägger sig under täcken så blir det ju uppenbarligen för varmt för en själv så man slänger av täcket. då ser man en sur jävel kolla upp och man typ ser hur den tänker "jag la mig inte under täcket för att du skulle ta av mig det" omg katter e svåra att göra nöjda... nu ska jag typ fortsätta äta tårta och dricka tranbärsjuice xD
tjo brees :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0